lördag 30 augusti 2008

shoppat

Idag har vi haft en trevlig dag hela (nästan) familjen. Vi har storshoppat till yngsta sonen. Han saknade plötsligt allt. Han är van vid att få ärva efter sin storebror men nu har han hunnit ikapp i storlek. Vi har handlat cheap monday-jeans, adidas sneakers, innegympaskor och någon kabel till ipoden han köpte för sina födelsedagspengar. Dottern fick en tröja och 2 par inneskor till förskolan och så köpte hon bokmärken och så lyckades hon få pappan sin att köpa en bratz-docka.

Själv köpte jag 2 fina toppar på Lindex och en snygg vinröd bh.

Nu slutar mina auktioner en efter en och jag kan glatt konstatera att jag har fått tillbaka alla pengar jag shoppat slut på under dagen. 2000kr plus idag och 1000 kr till blir det i morgon.

Ja just det jag handlade massor med brunt inslagningspapper och flera rulla tejp. I morgon ska jag slå in alla traderavinster.

I kväll har vi grillat. Undrar om det var den sista gången denna säsong?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Inte är det sista grillningen, vi får hoppas på fina höstkvällar.
Vilken trevlig blog du har, du skriver så roligt och inspirerande.
Kram Helena

Fotograferande Maria sa...

Hej! Hur är det med förkylningen nu då? Det är bra med tradera men jobbigt att packa allt. Kram Maria

Fotograferande Maria sa...

Hänt nått nytt? ;) KRAMAR