söndag 7 september 2008

Hälsporrar suger

Jag har fått hälsporrar och det är så plågsamt. Men nu har jag fått inlägg utprovade så det ska väl bli bättre med tiden. Det tråkiga är att jag inte kan använda mina fina ecco skor som jag har. Så nu har jag satt flera annonser på Tradera och hoppas på att någon annan kan få glädje av dem.

Helgen har rullat på som vanligt. Vi har inte gjort något speciellt denna helg. Mest fixat med tvätt, städat och sådant nödvändigt men tråkigt.

I går var jag inne hos grannen och drack 2 glas vin medan mannen lagade en god middag med kyckling, ris, sallad, homus och tsatziki med gott olivbröd. Mums!

Idag ska han bjuda på söndagsstek, grönsaker, potatis, sås och gelé. Mums!

1 kommentar:

Fotograferande Maria sa...

Vilken man du har!! Han låter fantastiak :) Måste ha bra gener! Vad tråkigt med ont i hälarna. Jag kanske ska kolla dina tradera auktioner... Hälsa ALLA !! Många kramar Maria