onsdag 10 september 2008

pojkarna klippta

Vi har haft en trevlig eftermiddag/kväll idag. C var här och klippte mina söner och man. Jag och dottern väntar några veckor till. Pappa med fru kom också. Pappa för att träffa oss (kanske mest dottern för morfar är hennes favorit just nu) och pappas fru blev också urtjusig i håret. Jag hade bara trevligt, med många hemma, mycket fika och trevligt prat.

Jag har en mycket krävande klass i år så jag är helt tömd på energi när jag kommer hem. C tipsade mig hur jag ska göra för att fylla på energidepåerna igen. Jag får väl prova det. Finns det något att ni kan tipsa mig för att få mer energi? Mannen matar mig med ginseng och energidryck på morgonen, än så länge märker jag ingen skillnad.

Jag beundrar min svägerska M som orkar ha så många bollar i luften. jag kanske också skulle be att få träning på recept...

1 kommentar:

Fotograferande Maria sa...

Utmanad! Se min blogg!! Jag har FÖR MÅNGA bollar i luften nu :( Kram Maria