tisdag 25 november 2008

tisdagssnack

Är på väg hem men vill hinna med några rader på bloggen också. Har fortfarande inget bredband hemma. Så frustrerande!

Dotterns hörselkontroll i går gick bra. Hon hör utan anmärkning. Skönt!

Just nu är allt för mycket. Jag har för mycket med arbete, söner som behöver stöd och dotter och man som vill att man ska räcka till för dem. Mannen har för mycket med jobb, så han försöker hinna med familj så gott det går, men skulle behöva bortpriotera oss helt nu ett tag. Sönerna har otroligt mycket press på sig från skola och då också från oss. Ingen hinner med att vara med tjejen i familjen. Gah!

Jag funderar på att prata med lärarna till sönerna ikväll. Jag ska på utvecklingssamtal med yngsta sonen och föräldramöte med äldsta sonen. Men undrar om det kommer göra skillnad. Kommer jag bara tolkas som en trött och gnällig mamma....

3,5 veckor kvar till lov....

Jag har i varje fall gått ner 0,8kg förra veckan så nu är det 5,2kg totalt.

Middag ikväll; kommer inte ihåg men jag tror att det var fiskpinnar till barnen och kokt fiskt till vuxna med potatismos och massor med grönsaker.

Nu ska jag hämta man och dotter.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Oj vad jobbigt ni har det. Kan inte nån ta ledigt lite? kanske inte går inna jul. Om jag inte praktiserat kunde ni skickat hit dottern en vecka. Kanske va hos nån mormor eller morfar lite? Skickar styrka! Duktig du är med vikten! Kram MAria