söndag 7 december 2008

2 advent



Härliga adventtider!
Idag har vi bakat lite, städat lite, hängt upp belysningen i äppleträdet och sedan kom grannfamiljen på fika. Trevligt! Vi drack säsongens första glögg och smakade av alla julkakorna. Gott!
Jag har skrivit julkorten så nu kan jag posta dem i veckan. Jag har också gjort klart julklappen till min nätkompis. Den postar jag på tisdag.
Nu står mannen i köket och lagar middagen, kycklingwok med nudlar och cashewnötter.
Ikväll blir det Wallander.
Dottern fick göra-egna-julgransdekorationer i adventskalendern i dag. Jag har lovat att vi ska pyssla med det på tisdagkväll.

Snart arbetsvecka igen. Men den avslutas med personaljulfest på fredag! Kul!

1 kommentar:

Anonym sa...

TACK för en trevlig eftermiddag och gott fika! Glöggen var oxå god!