måndag 15 december 2008

sista måndagen i år

som jag jobbar. Snart snart snart är det jullov. Längtar!

Idag känner jag mig bättre i magen, den kurrar och knorrar ljudligt men det är väl för att tarmarna sätter igång och arbetar igen. Invägning idag= totalt 6,5 kg. Efter jullovet hoppas jag på en stjärna dvs minst 9 kg totalt.

Idag fick dottern glitterlim i adventskalendern och i går fick hon 9 olikfärgande hårklämmor. Hennes lugg hänger alltid mitt för ögonen och jag tycker det ser så fult ut. Men tydligen stör det henne inte för hon ifrågasatte varför hon fick så många klämmor.

Nu är alla julkorten postade och paket som ska iväg med posten. Få se om man får några julkort i år, verkar som många har lagt ner det. Vi har i alla fall fått ett fint av grannen.

Middag: lövbiff, potatis, sås och sallad

Inga kommentarer: