söndag 18 januari 2009

ikeabesök



Idag var mannen och jag en sväng på IKEA. Vi skulle köpa medar till sonens säng och stearinljus. Ljusen var slut, kommer igen v6 och medarna var en beställningsvara så de kommer med posten i slutet på månaden. Det slank ner lite presentpapper som reades ut för 5kr rullen och så hittade jag fina stora klumpiga silverfärgade ljusstakar i fyndhörnan för halva priset. Jag tror att svägerskan har sådana. Ja och så följde ett paket delicato chokladbollar med också till allas förtjusning när vi kom hem.
Nu sitter vi och tittar på reprisen på Let´s dance. Så mysig söndageftermiddag. Utomhus är det grått och som gjort för att sitta inne och mysa.
Dagens middag; spagetti och köttfärssås.

3 kommentarer:

Anonym sa...

I dag har vi städat ut julen, skönt att ha det gjort. Utebelysningen får sitta kvar lite.
Nu är det lugnet innan veckan!!
Kram

Anonym sa...

Hehe , o du klarade dej ju. Så vi hoppas att jag också gör de..
När jag väl har kommit dit går de säkert bra.. Men tills dess är jag nervös :D

Tack !

Fotograferande Maria sa...

Hej! Vad gulligt du skriver hos Emma Tack! Jag ska nog inte jobba i morgon tyvärr :( Har 37,9 men känns som 39,7 Kram Maria