måndag 12 januari 2009

Minus på vågen


Nu har jag varit och vägt mig och det kändes mycket tungt på väg dit. Jag gick ner efter julen men upp igen efter nyår och i morse när jag vägde mig på hemmavågen så vägde jag mer än vad jag vägde mig fär 4 veckor sedan. Men på VV så hade jag gått ner, 3 hg (ja ja inte så mycket, men många går ju faktiskt upp efter jul). Totalt -6.8 och nu siktar jag mot nästa stjärna som jag får vid 9 kg.
Det händer en del på jobb just nu med start nästa läsår. Men fortfarande är allt för flummigt så jag vet inte om jag ska oroa mig för om jag kommer bli utan jobb. Vår skola ska slås samman med en annan skola som dessutom är en helt annan skolform. Jag jobbar på ungdomsskolan och vi ska dela skolhus med KOMVUX. Idag har alla personal från båda skolorna träffats så nu ska det inventeras vad vi och de har. Vi vet att det är för många skolledare till sammanslagningen i varje fall. Jag hoppas verkligen inte att min chef måste gå. Vi är alla mycket nöjda med honom.
Ikväll blir det potatis- och purjolökssoppa, knäckebröd och ost till middag.

1 kommentar:

Fotograferande Maria sa...

Grattis Malin! ett minus är mycket bättre än ett plus. Kram Maria