fredag 20 mars 2009

Persikst nyår och fest



Gott nytt år, önskar jag alla som firar persiskt nyår!

Jag ska också festa ikväll. Vi ska ha fest på jobbet eftersom vi ska gå samman med KOMVUX nästa läsår. Så för att lära känna varandra inför sammanslagningen så ska vi ha fest tillsammans ikväll. Jobbet bjuder på god mat och ett glas vin, sedan får man köpa vin till självkostnadspris. Jag har precis varit och köpt tårta till kaffet och vatten till borden. Jag har också fixat små klurigheter på borden som kan vara bra isbrytare. En annan kollega har gjort ett personbingo som vi ska ha som uppvärmning. Vi äras med musikspelande kolleger så de ska underhålla lite, sedan åker väl CD-spelaren fram och alla går och byter till sin musik....som det brukar bli.

Mannen kommer och hämtar mig i natt. Tror inte att jag bloggar i helgen så alla som tittar in hos mig får ha en skön helg!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack detsamma. Hoppas festen blir lyckad.
Kram

Anonym sa...

Kan detta vara något för dig?
http://www.freestreet.se/?r=3859
Kram

Fotograferande Maria sa...

Saknar er alla :( Kram Maria