måndag 27 april 2009

Boktips!

Just nu läser jag denna bok. Jag är mitt i den och vill inte uttala mig så mycket om den ännu mer än att det verkar som detta är en bok som jag kommer att kunna rekommendera.

Idag är jag sjukt trött. Kunde inte somna i natt utan låg vaken till 3.30 innan jag somande. Dessutom vakande jag efter 1 timme och konstaterade att jag bara hade sovit i 1 timme. Hur hopplöst som helst. Det känns som jag går i en grå dimma. Arbetsdagen segar sig fram...

Jag håller på att få mer ont i min rygg igen. Men i dag var det dags för massage på jobbet. Skönt! Nu har jag blivit varm i musklerna igen efter massörens knådande. Nu är det skönt men under tiden som massagen pågick var det mest smärtsamt.

Jag gick aldrig och tränade i helgen! Jag skäms lite men jag fick inte till det tidsmässigt. Däremot har sonen och mannen varit duktiga. Jag hade visserligen tid i går men jag orkade bara inte. I morgon bär det av igen.

Inga kommentarer: