tisdag 14 april 2009

Nu var påsken slut och jag med...



Tack och hej för denna gången. Nu är det vardag igen och dags att hålla tider till allt igen.

I går åkte mamma och hennes man, inga andra gäster väntades och vardagen kom krypandes. Yngsta sonen börjar prao idag så vi var och rekade igår var praoplatsen låg. Vi var också och hämtade ut vår tavla som vi köpte i fredags. Dottern var hos bästa kompisen hela dagen och när vi hämtade henne var varken jag eller mannen sugna på att laga mat så vi åkte till Kinarestaurangen i stan. Trevligt! Det var länge sedan som vi var ute och åt och det var inte så dyrt heller.

Nu har jag aklimatiserat ming i mitt "nya" arbetsrum, läst alla mejl, haft några förvirrade lektioner och läst ikapp mig på bloggar. Nu ska jag åka hem och hämta dottern som tyckte det var urjobbigt att gå upp "mitt i natten".

3 kommentarer:

Helena sa...

Vilka söta "kärringar".
Kram

Blackdoll sa...

Fina påsk kärringar :D Hoppas ni har haft de bra i Lund, allt är ju bättre än Växjö ;)

KRAM på er

Linda sa...

Vilka söta påskkärringar! :-)

kram Linda