fredag 14 augusti 2009

Äntligen helg!


Denna vecka kan sammanfattas med det ord: kaos. Inget är i ordning på jobbet. Det står möbler och kartonger i korridorerna, många har inget skrivbord eller dator och om vi har en dator kan man inte använda den för datorkillarna har inte klarat av att koppla ihop två server med varandra. På måndag ska jag ta emot en klass och mitt klassrum är inte möblerat, jag har ingen klasslista eftersom jag inte kan printa ut dem från datorn och jag har inte fått möjlighet att planera lektioner för allt stök har tagit all energi. Men vi hade en trevlig kick off. Nu ska vi till pappa och fru och äta kräftor, gott. Vi ska träffas alla barn och barnbarn för i morgon flyttar syster med familj till Nya Zeeland. Vi kanske inte träffas förrän om 10 år, djup suck.

3 kommentarer:

AnnaSv sa...

Andas! Lugnt och fint!

Skolans världkan verkligen vara kaotisk och det är ju bara att gilla läget. Eller hur? =)

Ha en bra helg!

Kram,
AnnaSv

Fotograferande Maria sa...

Härligt med helg!! 2 v har jag jobbat nu, mannen 4. KRam Maria

Anonym sa...

Kärleksporten. Minsann!!!
Kram Kusin I