onsdag 19 augusti 2009

stökigt

Stökigt i mitt huvud, stökigt på mitt och stökigt hemma!

På jobb känns inte som jag kan göra något åt, i mitt huvud känns det som jag ser ljuset i tunneln och hemma ska det förhoppningsvis bli ok eftersom mannen och jag måste städa idag. Yngsta sonen fyller år i morgon och 1 timme efter det att vi kommit hem står det 20 gäster och vill in. Det ska bli kul att träffas igen och jag hoppas på fint väder så vi kan sitta ute.

Dottern gick själv till skolan idag. Så stor hon har blivit på 1 dag. Hon tyckte skolan var ok men hon tänker inte göra något som hon inte vill, sa hon i går kväll. Hoppas det där som hon inte vill är lite...annars får fröken något att klura med.

Yngsta sonen började också skolan och tyckte det var trist. Sista året på grundskolan. Måtte han bara orka klara av det!

Äldsta sonen börjar i morgon. Han är förväntansfull.

Nu ska jag handla, städa, baka och duka. Träningen får jag/vi hoppa över tror jag idag, surt.

1 kommentar:

Fotograferande Maria sa...

vi kan 2a helgen i sept!! Kram och Grattis till sonen!