måndag 21 september 2009

Härliga måndag!

Idag har jag inga lektioner. Mina elever firar Id Al-fitr eller bairam nu när ramadan är slut. Då passade jag på att gå till gymmet före jobb. Jätteskönt! Men det funkar inte när jag börjar kl.8 på morgonen. Jag känner mig supernöjd nu på jobbet när jag har efterträning-känslan i kroppen.

I eftermiddag ska jag fortbildas i språkstudion. Kul, för jag tror att jag kan göra massor där med mina elever. På onsdag har vi studiedag och då ska vi vidareutbilda oss inom datoranvändatet. Hoppas det blir bra.

I kväll jobbar mannen länge och jag till 17, så det får bli rester efter lördagens kräftskiva, paj och grillad kyckling. Men jag ska göra en köttgryta som kan puttra på och sedan stå till tisdagens middag.

Nu har det stått så mycket i medierna om Anna Anka, så jag tittar kanske på det i kväll. Ska ni?

1 kommentar:

Anna sa...

Självklart tittar jag på Anna Anka ikväll! Du måste bara titta på det!!Suck..