onsdag 30 september 2009

uppförsbacken snart slut


Måndag, tisdag och onsdag känns som rena uppförsbacken. De är proppfulla med arbete och jag har inte kommit upp i varv efter helgens lunk. Men så fort det börjar närma sig onsdag eftermiddag så känns det som det vänder. Det sista jag gör idag innan jag lämnar jobbet är att få massage. Perfekt avslutning på dagen!
Idag har vi haft opponering i smågrupp med tvåorna och de gillade verkligen uppgiften. Kul, annars tycker jag att just nu är jag en himla tråkig lärare. Jag får inte till det riktigt. Går mycket på slentrian. Jag vill förnya mig och bli rolig igen, men det kostar sin energi. Hoppas ginsengtabletterna verkar snart....
Ikväll blir det lugnt, tror jag. Chili con carne med ris.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej. Vilken härlig bild på katterna. Ja nu har vi hämtat vår lilla kattunge ,han är ljuvlig. han var ute för första gången här och träffade Kajsa. Det gick rätt bra men lite fräsande var det. Roligt som vanligt att läsa din blogg. Det händer mycket kring dig. Jag har ju min lediga sköna onsdag så ikväll kommer grannarna ner på middag. Jag börjar ju inte förän kl. halv ett i morgon så det känns kom lite fredag. Jag ser fram emot fredagen förresten var ska vi äta och hur dgas ska vi träffas. Kram Gerd