fredag 30 oktober 2009

Sonens rum forts...

Igår var vi på nya gröna IKEA. Jag höll på att få krupp. Jag går mycket hellre på GeKås i Ullared för där kan jag överblicka var jag var. På IKEA tvingades jag att gå runt i kö med alla andra för att komma till de avdelningarna som jag ville till. Väl framme i kassan var jag på uruselt humör. Jag ville UT. Det värsta är att en del av det vi skulle ha kommer på lördag. SUCK! Jag måste dit igen denna helg. Blä!



Tacka vet jag blocket. Jag hittade en malmbyrå smal model med 5 lådor i ekfaner för 300 kr. perfekt! Vi har köpt en 120 säng också på blocket och så hittade jag en ekfaner-bordskiva 120 sm bred för 245kr på fyndet på IKEA som ska bli sänggavel.



Tapeterna kom på plats i går. Rummet blir så läckert! Idag blir det att flytta in allt i rummet.




3 kommentarer: