torsdag 31 december 2009

Gott Nytt 2010
Snart slutar 2009. Detta år föddes 2 nya barn till familjen. Lilla A som nu är 10 månader och som har lärt sig att klappa händerna, flirta och hoppa fram på rumpan och lilla Elias som är 9 månader och flyttade med sin familj till Nya Zeeland i augusti.

Det här året slutade äldsta sonen grundskolan och började gymnasiet, fick körkortstillstånd och vi föräldrar fick gå handledarutbildning. Yngsta sonen fick sin första flickvän men det tog slut. Han kom igen med sina studier och äntligen börjar se fram emot framtiden. Dottern började 1:an, hoppade från trampolinen och cyklade själv till ICA och handlade glass.

Mannen fick äntligen ta med oss till Gotland och vi fick se denna fina ö, men det bästa var att få träffa kusin I med familj och kusin K och moster E.

Midsommar blev vit (hagel) men det gick bra att fira det inomhus med våra goa grannar.

2009 är året som jag och mannen gjorde allvar med att börja träna och nu styrketränar vi på Nautilus sedan mars.

2009 slutade lite oväntat. Min kropp sa ifrån och drog i bromsarna. Så de sista 2 månaderna har jag varit sjukskriven.

Men pappa hjärta fick hjälp med pacemaker och vi har fått tillbaka våra gamla vanliga pappa.

Hoppas alla ni som läser detta får ett bra 2010.

Jag tycker alltid det är spännande med ett nytt år. Jag får nya chanser att göra bättre än förra året. Jag får nya möjligheter att förverkliga drömmar. Nytt år med nya möjligheter, upplevelser och roligheter.

3 kommentarer:

Fotograferande Maria sa...

Gott Nytt år önskar jag dig min KÄRA svägerska!!! Ett år med HÄLSA och glädje!

Kram Maria
http://mariasdagbok.blogspot.com/

Anonym sa...

Gott Nytt År till er hela familjen och hoppas ni kommer till Gotland igen!
Kram kusin I

AnnaSv sa...

God fortsättning! =)