onsdag 2 december 2009

Julshoppat

Idag har jag varit hemifrån nästan hela dagen och det har varit jättetrevligt, men nu är jag mycket trött.

Redan 8.45 blev jag hämtad av min vän P. Vi åkte ner på stan, tittade inne på deras hotell och sedan åt vi frukost och pratade massor. Mellan 10-15.30 shoppade vi loss i stans nästan alla butiker. Jag handlade inte så mycket för jag har handlat det mesta, men P handlade en hel del julklappar. Det var länge sedan jag gick i stan men det var jättemysigt. En del nya butiker hade faktiskt etablerat sig sedan sist jag gick på stan.

När jag kom hem hade mannen middagen färdig och vi hade en trevligt måltid. Därefter skjutsade mannen mig till stan. Jag hade bestämt fika med en av mina chefer.

Vi har alltid haft lätt att prata om allt och vips hade nästan 4 timmar sprungit iväg och mannen kom och hämtade mig.

Nu ska jag slänga mig i säng!

Idag är första dagen på länge som jag känt mig levande, som gamla vanliga Malin i stort sätt. Trots att jag har snurrat till en del i dag. Hjärnan spelar mig spratt då och då.

1 kommentar:

Helena sa...

Vad jag är glad för din skull!!
Trots hjärnsläpp ;)
Kram