söndag 13 december 2009

Lucia


Det är något speciellt med Luciatåg. Idag var jag och dottern i kyrkan och tittade och lyssnade på jättefint Luciatåg som bestod av kyrkans alla körer. Mycket stämningsfullt! Nu är jag fylld av salighet.

Innan idag kom pappa med fru och fikade och lämnade fina dörrkransar som pappa gjort.

Igår var vi på födelsedagsfest hos bästa vännerna. Trevligt!

Annars har jag och mannen mest varit upptagna med att titta på 27 avsnitt Grey´s Anatomy säsong 2. Vi fattar inte hur vi kunnat missa denna serie. Den är ju så bra. Nu ska jag in på tradera och köpa säsong 3 och 4. Hur många säsonger finns det?

Jag är sjukskriven t o m fredag och sedan är det jullov. Vi får se hur allt känns när det blir terminsstart om jag har hjärnan med mig. Jag gör fortfarande konstig saker som jag inte kan förklara. Igår gick jag på fest och kom på när jag var där att jag inte hade sminkat mig färdigt. Hur kan man glömma att sminka sig färdigt?

Inga kommentarer: