tisdag 15 december 2009

9 dagar till julafton

Luciatåget igår var jättefint, så klart. Men de var faktiskt mycket duktiga. Efteråt fikade vi alla tillsammans.

Idag tänkte jag vara lite duktig, men jag känner mig helt klubbad idag. Var uppe sent i går men det brukar inte göra något eftersom jag vilar hela dagarna. Men idag är jag slut i huvudet. Få se om det blir något gjort idag.

Jag har fått min första utbetalning från försäkringskassan. Vilken lättnad! Men jag kan inte deras system. Kommer nästa omgång om en månad eller kommer den om en vecka. Men nu får jag glädjas över att jag fått novemberpengarna.

Jag önskar en storstädning i julklapp. Någon som vill ge mig det?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken SÖT tärna!!!
Kram Heléne

Anonym sa...

Hade jag bott i Lund hade jag gett dig en storstädning!! Om FK: Du får om en månad igen tror jag. Kram Maria
http://mariasdagbok.blogspot.com/