fredag 2 april 2010

Glad Påsk!

Nu har påsken börjat! Vi har varit hos min faster och man och ätit god mat och haft det såå trevligt. Jag är så tacksam över att ha en sådan fin familj och att har det så trevligt tillsammans.

Innan vi åkte iväg hann vi träffa svägerskan och hennes man, som ska gå på teater i kväll och bo på hotell i grannstaden, på snabbfika hos oss.

I morgon kommer kära vännerna och firar påsk hela dagen. Härligt!

Jag är fortfarande såå trött. Denna vecka har varit trevlig med många fina stunder med mina barn/ungdomar och vänner. Men allt grumsas lite av att jag är så suddig huvudet och vimsar hela tiden.

3 kommentarer:

Madde sa...

Glad påsk.....
hoppas helgen blir lugn o bra........kram Madde

Anonym sa...

Glad Påsk till hela familjen från oss på Gotland.
Kusin I.

Fotograferande Maria sa...

Tack för kaffet och det goda brödet. Nu är vi hemma igen :) Kram Maria
http://www.mariasdagbok.blogspot.com/