måndag 19 april 2010

Måndag med ungdomar hemma

Måndag. Ny vecka ny dag. Denna måndag känns som en nystart på något sätt. Nystart på mitt friskare liv hoppas jag. Nystart på årstiden definitivt. Nystart med min familj, där vi jobbar på att förändra dålig attityd till bra förhållningssätt.

Det känns som en bra måndag.

Ungdomarna kom upp i tid. Tack! I ytterdörren vände de för då kom de på att de hade ledigdag idag. Snopet för dem! Nu sitter vi i soffan och de tittar på film och jag bloggar. Mysigt med måndagsmys.

Idag går hantverkare på vår uteplats och mäter och fixar. Spännande!

Idag ska jag kanske nå botten i tvättkorgen och få ut lite Tradera-annonser.
Idag är en bra dag, än så länge.

1 kommentar:

Anonym sa...

VAD GLAD JAG BLIR!! Många kramar Maria
http://www.mariasdagbok.blogspot.com/