fredag 4 juni 2010

Fredagkväll

Bilden har inget med dagen att göra men jag ville visa en bild på sonen där han inte gör en Jag-vill-inte-vara-med-på-foto-min.

Jag har jobbat lite och det gick jättebra. Direkt hem till ä sonens skola på möte och sedan hem och slänga dynorna i utemöblerna, lägga på dukarna på borden och fälla upp parasollet. SOOOOLA!

Jag skulle bara först kolla min mail. Blev lite trött och somnade....

Kvart i 6 vakande jag på kvällen. Hallå! Var är solen, barnen och maten? Var helt yr i huvudet. Mannen kom hem i den vevan, som också kände sig urtrött. Vi hämtade 1 familjepizza och festade på halva. Men det är en underbar och varm kväll så vi satt ute för första gången i år och åt ute. Härligt! Jag älskar denna tid! Jag mår så bra! Jag är så glad och känner mig så hel igen.

Ä sonen är nu på fest och y sonen med flickvän är på flickvännens kusins student.

Nu ska jag gå och lägga mig så vi kan ha en skön utedag i morgon.

1 kommentar:

Fotograferande Maria sa...

Så fina de är! Hälsa allihop!
Kram Maria