söndag 6 juni 2010

Underbar helg!






Denna helg har varit avslappnade och skön. Vi har varit tillsammans hela familjen och haft det mycket bra. Fredagskvällen var y sonen med flickvän på studentuppvaktning och de dök upp igen på lördagen. Ungdomarna har haft fullt upp med sina vänner och jag och mannen har haft mycket trevligt med grannarna från och till hela helgen.

Vi har gått mellan varandra på varandras uteplatser och fikat dag tid och druckit vin kvällstid. Detta är en så härlig årstid. Så underbart att kunna äta frukost under parasollen och njuta av solvärmen, flytta ut och leva på uteplatsen och grilla god mat på kvällarna.

Jag har dessutom hunnit med att fynda lite till mig, dottern och ä sonen. 2 linnen till mig, 1 solklänning till dottern och 1 par shorts, 2 skjortor och 3 t-shirts till sonen. Allt detta på 20 minuter, måste vara rekord.

I morgon är det ledig dag för mig. Då ska det ev komma regn hos oss. Bäst att passa på att baka matbröd då. Nästa vecka jobbar jag tisdag och fredag, sedan går jag upp till heltid igen.

2 kommentarer:

Fotograferande Maria sa...

Hej! Så FIN uteplatsen är nu!! Vi måste ses i sommar!!! 17 juli kommer vi hem från Stockholm. Då är de hos S 2 veckor. Men då finns ju sängplatser här och de ska bara vara hemma.

Helena sa...

Va´fin uteplatsen blev. Det ser ut som en helt ny trädgård!!!
Kram