tisdag 24 augusti 2010

första föräldramötet

Idag har jag haft mina första lektioner. Det gick bra. Men nu har jag också blivit förkyld så jag är trött nu på kvällen.

Ä-sonen har också blivit förkyld och varit hemma med sin syster och pappa.

Fick ett sms från y-sonen, att det var föräldramöte ikväll klockan 18. Bra framförhållning! Tur att mannen var hemma och hade maten klar när jag kom hem.

Jag försökte vara effektiv innan vi åkte på föräldramötet och slängde in en tvätt i maskinen, bl a jeansen jag hade på mig. När jag sedan 2 timmar senare skulle ringa mina barn hittade jag inte mobilen. NEJ! Den låg ju i jeansfickan på jenasen som har tvättats i maskinen. :(

Tur att jag har en till telefon som jag aldrig använt men inte tillgänglig förrän nästa vecka. Hur klarar man sig utan mobil i 1 vecka?


1 kommentar:

Fotograferande Maria sa...

Tråkigt med mobilen :( Här är en till som blivit knall förkyld,,, Har nog fått Lundbakterier med hem. Kram MARIA
http://mariasdagbok.blogspot.com/