måndag 16 augusti 2010

måndag igen...

Idag är det såå kvavt och fuktigt i luften, 87% luftfuktighet. Det märks på tvätten som aldrig blir torr.

Idag är jag/vi möra efter en snurrig natt. Jag sov inget över huvud taget medan de andra sov i omgångar. Det var varmt, kvavt, det blixtrade och blåste om vartannat. Det slutade med att jag gick in till ä-sonen och vi låg och pratade, vid 4.30 kom dottern in och undrade om hon också fick sova där. Det fick hon. Klockan 7 på morgonen var jag helt vimmelkantig av trötthet.

På jobbet packade jag upp allt mitt i mitt nya arbetsrum. Det kändes bra. Men jag blev alldeles genomblöt av allt bärande och flyttande så jag fick ta en promenad till Lindex och lyckades hitta en ny topp att byta om till. :)

Till lunch blev det en stor chokladmilkshake. Åh vad gott!

Efter jobbet var jag på min sista terapimöte. Lite konstigt att inte träffas mer. Hon vet allt om mitt innersta och mina tankar och så ska vi aldrig mer ses.

Idag firar vi dotterns sista sommarlovsdag med hemmagjord vaniljpannacotta och färska blåbär till efterrätt. I morgon börjar hon 2:an. Stort!

1 kommentar:

Fotograferande Maria sa...

Åh Malin! Jag är så glad att du verkar må så bra!! Vi ses på fredag!!

Kram Maria
http://mariasdagbok.blogspot.com/