tisdag 17 augusti 2010

regnet det bara öser ner...

Dottern började skolan igen. Jag fick upp henne och serverade henne frukost sedan var jag och mannen tvungna att åka till jobb. Y-sonens flickvän följde med henne dit.

Arbetsdagen har mest bestått i att planera, förbereda och sitta i möten. Jag tror att lärare är ett släkte för sig med alla dessa möten. Det kostar så mycket tid. Tid som jag just nu behöver till att fixa min egen planering till mina egna lektioner.

Jag har känt mig mycket snurrig idag. För mycket informationsflöde som inte hann hamna på plats direkt. Men nu känns det bättre.

Nu står mannen och jag och bakar 40 hamburgerbröd till fredagens kalas. Vi bakar hälften idag och hälften i morgon.

2 kommentarer:

Fotograferande Maria sa...

Det ska bli gott Jag har aldrig ätiti hembakta hamburger bröd och inte minabarn heller Kram!
http://mariasdagbok.blogspot.com/

Anonym sa...

Så härliga hamburgerbröden ser ut. Ska vwerkligen tänka på er. Det är ju alltid så trevligt hos er. Kunde heller inte sova natten till måndag. Jag var somen sombie påkvällen. Såg på Göta Kanalfilmen. Men i natt har jag sovit desto bättre. Var på yoga ute i kväll. Jätteskönt. Kram