söndag 19 september 2010

valvaka

Nu sitter mannen och räknar röster för fullt. Spännande kan det bli i kväll.

Jag hoppas att Alliansen får sitta en mandatperiod igen. Men jag tycker att Maria Wetterström är vettig och duktig i mycket, men hon jobbar ju med Ohly som jag absolut inte kan rösta på.

Yngsta sonen med flickvännen bakar brownies till vakan, som bara jag kan titta på dock. Nu har jag orkat hålla ut med pulverdiet i 2 veckor.

Igår var vi hos pappa och firade honom. Det var trevligt och skön stämning med familjen.

Jag hann med att shoppa kläder till mig själv i går också. 1 långkjol och 2 toppar. Det gick på 845kr men jag hade rabbatkupong så jag betalade 645kr i stället. Idag gick mina Tradera-annonser ut och kunde håva in 750kr. Kul! Jag gick med vinst i helgen. :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Om den rödgröna röran vunnit alltså... Om Lars Ohly hade suttit i regeringen, hade jag emigrerat. Inga kommunister på våra gator!

SD eller V, går väl på ett ut egentligen... Nej, tacka gud för valsegern 2010 :D

Anonym sa...

Å där lyckades jag ta bort hela kommentaren? Eller gjorde jag? Där är den ju xD

Hahah anyways, Alliansen <3