torsdag 6 januari 2011

Bio. snö och fest

I gårkväll var mannen och jag på bio och såg the Next Three Days. Det kändes som en spännande bok som man inte ville sluta läsa men filmen når inte helt upp till den spänningskänslan. Allt känns för bra för att vara sant och naturligtvis slutar allt lyckligt. Sevärd, underhållande men mycket förutsägbar.

Idag snöar det med stora mått igen. Nu har julen varit så nu tycker jag att snön kan försvinna. Men det dröjer ju ett tag innan det blir vår och utesäsong så lite mer snö får jag väl tåla.

Ikväll ska vi på 18-års fest. Ombytta roller är det som gäller. Alla tjejer ska vara killar och killar ska vara tjejer. Så ikväll ska jag sminka min man och kanske ge en hjälpande hand till sönerna. Själv ska jag ha löspulisonger, bakslik, skjorta och slips. Mannen ska vara en långhårig blondin.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det måste vi få se bilder på!
Kram kusin I

Anonym sa...

Heja Greta!!!!