måndag 10 januari 2011

Jobbtag igen

Det var faktiskt inte helt hopplöst att gå upp i morse när klockan ringde, trots att jag inte somnade förrän närmare 2.30. Tröttheten kommer väl i morgon.

Det var kul att träffa eleverna och kollegerna men jag börjar tycka att jag är färdig på den skolan. Det som jag borde ha gjort hemma på lovet och inte gjorde hann jag med i dag och det känns bra att vara ikapp.

Idag börjar dottern med prova-på-olika-idrotter. Hon är med i en förening som ska låta dem prova på lite olika aktiviteter så att de kanske blir intresserade av något. Hon har men sig bästa kompisen grannpojken, så förväntan var hög innan de bar iväg. Jag och mannen hann inte hem till starten så grannen skjutsade dit dem och nu är mannen där och hämtar dem.

Ja nu har vardagen verkligen börjat igen och jag måste ändå erkänna att jag faktiskt välkomnar den.

Inga kommentarer: