onsdag 9 februari 2011

vilken fredagskaka ska vi ha?

Jag och dottern sitter och pratar om vilken fredagskaka vi ska baka på fredag. Vi älskar vaniljhjärtan men saknar hjärtformar. Någon som vet var man kan handla sådana formar? Någon som kan ge oss förslag på goda kakor. Helst inga med choklad i för det har vi bakat såå mycket nu.

I morgon kommer skolinspektionen och hälsar på hos oss. Jag ska vara med i en intervjugrupp som IVIK-lärare.

I morgon kommer mannen hem igen. Skönt att ha hela familjen samlad igen. Han är i stockholm denna vecka på utbildning.

Idag har jag varit på föräldramöte i dotterns klass. Skönt att höra att det fungerar i klassen.

Nu tittar jag och dottern på Sveriges Mästerkock.

2 kommentarer:

Anna sa...

Din granne har 20 st. Du kan få låna dom mot ett smakprov..

Helena sa...

Jag har köpt mina på Murgrönan i stan, de brukar ha till en mycket billig peng...
Kram