tisdag 5 april 2011

stolt

Idag kom jag inte hem förrän klockan 18. Jag hade pratat med barnen i går att idag är en sen dag för mig och kommer jag hem sent är jag trött och att vi behöver hjälpas åt allihop. De lyssnade!

När jag kom hem hade äldsta sonen skalat potatisen, dottern hade gjort läxan klart och yngsta sonen hade installerat det nya bredbandet och fått telefonen att fungera. Så roligt att komma hem till duktiga barn.

Dottern har haft spelhåla på fritids. Det innebär att de bjuder in sin mormor, morfar, farmor, farfar eller annan pensionär som de känner och så ska de spela spel ihop, fika och så sjunger barnen för de äldre. Min pappa var där och spelade med henne. Lycka!

Nu är maten uppäten, disken diskad och jag ska bara ligga i soffan och vänta in Desperate Housewife.

1 kommentar:

Fotograferande Maria sa...

u har så fina och duktiga barn Malin. Kusinerna längtar!

Kram Maria