tisdag 17 maj 2011

Naturen vattnas

Ännu en natt med stor sömnbrist. Jag är inte i form. Trött, ont i ryggen, ont i huvudet och irriterad. Det ena ger det andra och jag vet inte vilket som kommer först.

Just nu har 3 barn/ungdomar lämnat hemmet. En ska ha NP i matteB, en ska till skolan som vanligt och den siste ska ha cykelskola i skolan. Tråkigt väder de får. Men dottern verkar inte märka av dåliga väder. Hon är ute i alla väderslag och har lika kul för det.

Snart hoppas jag att den sista ungdomen kommer upp. Han ska på läkarbesök idag och ja är hemma för att jag ska skjutsa honom och betala. Jag gav mina elever hemmauppgifter idag så att jag kan köra honom. Om han går upp!

Jag jagar redan upp mig för jag tror att det snart kommer bli ett krig mellan mig och sonen. Han kommer vara okontaktbar och sova hårt och jag kommer bli superstressad för att han inte går upp. Jag funderar på att ladda dotterns vattenpistol modell stor. Vi pratade i går om idag. Ibland hjälper det och ibland inte.

Mannen åkte till Stockholm tidig morgontimma. Han ska gå på kurs idag och i morgon. Lyckans ost!

Ha en skön dag!

1 kommentar:

Fotograferande Maria sa...

Malin jag skickar dig en stor KRAM Jag önskar jag kunde bo närmare och bjuda hem dig på kaffe ofta så du fick ladda batterierna
Stor Kram! / Maria din svägerska