fredag 10 juni 2011

SKOLAVSLUTNING

Idag har jag varit hemma för jag hade bytt bort mina lektioner och därför kunde jag vara med på dotterns skolavslutning. Det är så speciellt med skolavslutningar. Jag satt där och var alldeles rörd över hur fint det var.

Yngsta sonen och flickvännen kom också hem tidigt och är lyckliga över sommarlov. Sonen visade betyget, 7 MVG, 1 VG och 1G. Jag lovade för 1 år sedan att vare MVG var värt 500kr och VG 200kr, så nu är jag en stolt men fattig mamma.

Tvättmaskinen är fixad, så nu kan jag tvätta i min egen maskin igen.

2 kommentarer:

Fotograferande Maria sa...

Fina Sara!! Vad jag längtar!! Kram

Linda sa...

Jag vet inte hur de tänker nu på BUP, vi ska dit på måndag nu. Lite nervös, men jag har ändå sagt att jag vill att de ska göra en utredning på honom, men vi får se vad de har att komma med.
Idag känns det mycket bättre, vi har haft en mysig dag på badhuset.