lördag 16 juli 2011

3 år idag

Idag fyller min blogg 3 år!

En del har hänt men ändå inte. Vi gör samma sommarutflykter, renoverar rum, dock olika, åker på semester, bakar bröd.... Allt går om och om igen. Barnen växter ju ändrar utseende.

Det har hänt mycket inom det privata området men det skriver jag ju inte så mycket om, ibland hintar jag lite och läcker mellan raderna så de närmaste kan läsa och förstå. Men av hänsyn till mina barn (och man) säger jag inte allt.

När jag gick in och kikade vad som hände för 3 år sedan blir jag glad över att ha dokumenterat det jag har. Inga världssensationer men värdefulla minnen för mig och det är ju syftet med denna blogg att behålla minnena och berätta för familjen som inte bor i vår alldeles närmaste närhet. Jag påminns om att jag borde bli ännu bättre på att dokumentera det lilla, vardagliga som är kul att se på i framtiden.

Så Hipp hurra för min blogg som fyller 3 år idag!

2 kommentarer:

Fotograferande Maria sa...

Vad tiden går!!! Kram

Anonym sa...

Grattis på 3-årsdagen!
Kusin I på Gotland