fredag 13 januari 2012

Fredagen den 13:de

Är ni skrockfulla? Då stannar ni kanske hemma idag. Jag kan inte påstå att jag är speciellt skrockfull. Jag bryr mig inte om katter som korsar min väg, undviker inte stegar, kan mycket väl duka till 13 vid bordet, lägga nycklar på bordet, sopa upp en trasig spegel utan rädsla för konsekvenser eller förväntar mig inte gäster när knivar eller gafflar åker i golvet men EN sak gör jag inte. Jag tar aldrig in ljung på bordet.

Dottern tycker att hon har fått massor med otur idag men inget allvarligt som tur är :).

Det är så skönt att få känna fredagskänsla igen. Första arbetsveckan detta år är förbi. Vi har en helg framför oss med mycket relax och chill. Städa, tvätta och va är det enda som står på programmet i helgen. Kanske rensa lite och lägga ut på Tradera.

Ha en skön fredagkväll!

Inga kommentarer: