torsdag 12 januari 2012

tv-tittare till max

Just nu är vi inne i ett tv-tittar stim. Vi började se Jag Claudius i helgen och har 2 avsnitt kvar. Den är bra men grym och brutal. Tur man inte levde på den gamla goda romartiden. Men eftersom vi har varit i Rom och tittat runt bland antikens ruiner och varit på coluseum så är det coolt att se hur det var om än i en återuppbyggd studio.
Nu har ju Mästerkock Sverige också börjat. Det har hög klass och alltid lär man sig nya saker. Synd att man inte får smaka :)
Dessutom satte Biggest Loser Sverige igång igen i går. Jag tycker det är jättebra och jag tycker de är så duktiga och det är häftigt att se deras förvandling. Där kan jag ju känna igen mig själv. Jag vill ju också genomgå denna förvandling.

Jag hoppas att jag känner stor skillnad till sommaren. Jag har inte kommit i mål än men jag hoppas på att jag minskat i 2 klädstorlekar. Nu är jag inne i LCHF igen. Sockersuget är äntligen borta och jag är på banan igen. Nu blir det inga kolhydrater förrän till dotterns kalas den 22 februari OM jag vill.

Inga kommentarer: