söndag 22 april 2012

Idag var jag inne om på Lindex för att lämna tillbaka 2 plagg som jag inte ville ha. Då visade det sig att det var köp 3 och betala på 2 på hela barnsortimentet. Då kunde jag ju inte låta bli. Det blev:

en svart klänning med vita prickar, ett par rosa shorts och en multifärgad blommig klänning. Dottern blev glad och hon mannekängade för mormor här hemma.

I går kväll kom broder med familj och svärfar S på middag. Jag gjorde det lätt för mig och gjorde en stor lasagne och en stor sallad. Jag själv tog rester från kvällen innan. Kaffe och godis till efterrrätt för de som ville ha. Vi hade en trevlig kväll ihop.

Idag kom hela gänget tillbaka och då bjöd jag på thaikycklinggryta med ris/blomkål och kaffe med kärleksmums.

Min bror hjälpte mig att skruva fast en hylla till dottern.

Nu tittar jag och mamma på "Mästarens mästare".

Inga kommentarer: