söndag 10 mars 2013

snöstorm, söndag, slappar


Oj det var länge sedan jag var inne och bloggade. Jag har inte tyckt att jag har något speciellt att förmedla. Fast jag tänker inte komma med några sensationella nyheter nu heller.

Flera helger på raken nu har vi varit tillsammans hela stora familjen, min familj med mina bröder och föräldrar. Så trevligt att vara tillsammans. Denna helgen har vi inget planerat ihop, saknar gänget. Vi har bowlat, ätit brunch, firat födelsedagar ihop och senast var vi hos min bror eftersom lilla brorsdottern fyllde 4. Stora fina flickan!

Mannen kom hem för gott i måndagskväll men åkte till Stockholm för att avsluta missionen i tre dagar. Sent torsdag kväll kom han hem med alla sina pinaler. Helgen har gått till att packa upp och tvätta. Han börjar på sitt gamla jobb igen i morgon.

Fast i går var vi med Lugitjejernas innebandylag i Klippan och hejade på vår flickor som spelade 2 matcher och de vann överlägset, 14-2 och 15-0. Rolig dag men nu är poolspelet över för denna säsong. I april väntar en cup men den är bara över en helg.

Idag vaknade vi till snöstorm! WTF!

Inga kommentarer: