lördag 8 juni 2013

Bon Jovi och Köpenhamn






Nationaldagen firade vi med Bon Jovi.

Vi, min bror, min svägerska och mina stora barn, var tillsammans i Köpenhamn och hade det såå trevligt. Solen sken som aldrig förr och det var som gjort till att softa, umgås och dricka öl tillsammans. Vi kom i god tid till Parken och det var inte mycket folk men 2 timmar senare var hela arenan full på alla läktarna och på golvet. Jon Bon Jovi var på sitt allra bästa humör och vi med.

Glada och trötta var vi hemma igen vid 2. Så smidigt allt funkar med kommunikationen mellan grannländerna.

I går var det dock lite jobbigt att gå upp till jobb efter 4,5 timmes sömn. Men det var det värt.

Jag var så trött på eftermiddagen så jag slocknade ett par timmar i soffan och då lagade mannen till en 3 rätters meny som vi åt på uteplatsen.

Idag blir det full förberedelse till studentfesten. Nu börjar det närmar sig och därmed ökar vår arbetsinsats. Uteplats baksida ska göras fin, handlelistor skrivas, fler kladdkakor bakas, fler stolar lagas, studentpresenter inhandlas (1 kvar och barnen ska handla några) och tältet ska provuppsättas.

Inga kommentarer: