onsdag 5 februari 2014

onsdag, en dag mitt i veckan

Trött, trött och trött.

Brukar man inte känna sig tröttare när det blir vår? I så fall är det ju positivt att var trött nu. Det känns ju faktiskt som vår ute med fågelkvitter, 4 plusgrader och sol. Men det kan nog komma ett försök till snö innan jag kan ropa hej. Dottern fyller år på sportlovsveckan och då brukar det snöa.

Jag har mycket på jobbet men roligt jobb också. Men är jag trött är risken att de 2 sista timmarna på jobbet blir rätt så ineffektiva.

Jag tycker jag kommer hem sent på kvällarna och då blir det inte så mycket kvar av kvällen efter maten har lagats och ätits. Men å andra sidan får jag krypa ner under täcket snabbare och sova igen. Så då är ju det också positivt.

Hör du Maria (kära svägerska) att jag försöker göra som du och tänka postivt? :) Det funkar!

Nu är det snart helg igen och en vecka närmare sportlovet.

1 kommentar:

Fotograferande Maria sa...

Hej kära svägerska! Kul att kunna inspirera någon! Snart har du lov!!! V 8? Kramar