söndag 11 januari 2015

Min fina son är 22

Idag har vi firat min först födde son som blev 22 i fredags. Första gången som han inte är hemma när han fyller. I år var det flickvännen som sjöng för honom på morgonen. Vi samlade familjen på en filébuffé i Malmö och alla åt och umgicks. Vi hade med tårta som vi bjöd på till kaffet.

I går var vi hos bästa vännerna och firade de 3 i familjen som har fyllt i januari. Praktiskt att ha 3 i samma familj som fyller inom 6 dagar för då kan man slå ihop kalaset. Vi hade en mycket trevlig kväll tillsammans.

Här stormar för fullt men inget som blåst sönder eller förstörts i vår närhet. Men det är mest ett innesittarväder.

Men jag har äntligen tagit mig i kragen och kommit iväg och bokat en instruktör på gymmet. Jag fick mitt program i fredags och idag var jag där för andra gången. Det känns bra. Undrar om jag når upp till 100 pass innan midsommar. Kanske, kanske inte.

Nu väntar årets första hela arbetsveckan. Hur ska det gå? Längtar redan till nästa helg och efter 5 hela veckor är det sportlov och då kommer mamma och hennes man hit och dottern fyller år. Tjoho!

Inga kommentarer: