fredag 11 december 2015

Uppdatering i decembermyset


 I går var det biokväll igen men denna vecka gick ingen film som vi ville se. Så snopet. Men vi ville ses ändå så vi gick på Rose Garden och åt middag. Det var första gången för mig där men det kommer bli fler. Mycket gott och fräscht. Vi hade en supertrevlig kväll som vanligt med mycket prat. Vänner betyder såå mycket

Jag har annars inte gjort något speciellt sedan i söndags och nu är det helg igen. Eleverna jobbar på för att bli klara med sina uppgifter före jullovet, jag har snart rättat ikapp mig så att jag kan känna mig ledig på jullovet.

Dottern har tränat, delat ut korv och skrivit 3 prov, så snart kan hon ha jullov. I morgon är det innebandymatch igen sedan är det paus tills de spelar i Göteborg i mellandagarna på Gothia Cup.

I kväll är mannen på nobelfest på jobbet. Jag tror jag ska hämta honom i natt. Jag och dottern har myssoffhäng tillsammans.
Jag fick blommor på jobb för att jag fyllt 50.

Inga kommentarer: