söndag 3 januari 2016

En man som heter Ove


Idag har det varit mycket lugnt. Mannen och jag var på bio i etermiddags och såg En man som heter Ove. En söt film om livet. Lassgård är en duktig skådespelare men alla i filmen var bra. 

Vi åt lunch på MC Donalds för nu har de El Maco och det är min absoluta favorit på MC Donald. Nu orkade jag bara en halv men det gjorde inget tyckte mannen.

Jag har beslutat mig för köpstopp nu fram till april. Vi behöver inget mer i prylar någon av oss i familjen. Jag behöver hejda mig i mitt handlande och bara lägga undan pengar på upplevelser och resor. Nu behöver vi först och främst få ihop till Kreta i sommar. 

Fast jag kommer handla till de som fyller år och som vi uppvaktar. 

Dottern har spelat 2 matcher idag. 1 match blev oavgjord och en match blev förlust. Jag kan följa dem via en app på mobilen. Hoppas de vinner någon match i morgon.

Inga kommentarer: