torsdag 28 januari 2016

nyklippt

Livet rullar på i full fart. Huvudvärken sitter som en hjälm idag igen. Jag förstår inte varför. Har hört att kroppen kan ge en huvudvärk i stället för influensa, kräksjuka eller annan sjukdom. Den jobbar allt vad den kan för att hålla sjukdomar borta och då kanske med huvudvärk som konsekvens. Ja är det så så tar jag huvudvärken.

Idag börjar jag sent och ä-sonen skulle också in i Malmö idag, så han åkte med mig. Mysigt att få träffa honom en stund och utbyta lite ord med varandra.

Jobbet rullade på och efter jobbet hämtade jag dottern på skolan när hon slutade och så åkte vi till frisören. Lite risiga toppar åkte av.

Hem om och åt lite mellanmål och sedan körde jag dottern till träningen. Kom hem och betalade räkningarna....Uj, hejdå lönerna! 4 veckor till nästa lön.

Mannen kom hem, Jag lagade mat, hämtade dottern, kom hem och åt. Så var denna dagen slut.

Inga kommentarer: