måndag 11 april 2016

Lååång dag och bokklubbsträff

Intensiv dag med intensiva elever. De börjar vakna till liv nu när solen ger dem energi eller vad det beror på.

Lång seg eftermiddag med massor med konferenser där jag längtade ut till solen.

Efter jobbet tog vi en promenad till Resturang Tehran för en bokklubbsträff. God och billig mat. Sjukt mycket mat! Jag orkade 1/3 del och fick en doggybag med mig hem. Nu har jag 2 luncher i veckan. Bra!

Nästa gång är vi hemma hos mig. Bra! Det blir lite lättare att prata. Jag har så svårt att höra i stora sällskap när bakgrundsmusiken skrålar. Nu ska jag bara hitta på något lätt och smidigt att bjuda på. Jag kommer hem samtidigt som de kommer.

Jag fick skjuts hem och nu sitter jag hemma i ett alldeles tomt hem. Dottern och mannen är i Dalby på innebandyträning. De kommer hem när spm helst.

Inga kommentarer: