fredag 26 augusti 2016

glömde....

I går torsdag glömde jag att blogga. Allt är lite rörigt just nu, som det brukar första veckorna på årskursstarten. Jag försöker hjälpa mina nya kolleger att komma igång och då hinner jag inte med allt åt mig själv. Så i går fick jag jobba när jag kom hem. Jag som är ett vanedjur kom helt ur min rutin så jag missade att bl a blogga.

Nu hände det ju inte så mycket så det var ju inte hela världen.

Jag hann att sitta en liten stund och lyssna på min bok ändå.

Mannen körde till och från träningen för dottern. I år säger hon att hon ska träna 3 gånger i veckan och det är bara 1 av gångerna i Lund. Blä för att köra så mycket. Vi får väl se om det går att fixa ett körschema. Men det är kul att hon vill träna och att hon tycker det är kul med innebandyn.

Inga kommentarer: