tisdag 16 augusti 2016

Snapchat


Ikväll var vi hemma hos Lotta och Mattias i deras fina hus i stan. De har bott där i 4.5 år men vi har aldrig varit där. Det var så roligt att se deras hus som de har renoverat från topp till tå. De har lagt ner sjukt mycket svett, jobb och pengar men det har också blivit mycket fint.

Vi åt god fisksoppa och hade en trevlig kväll tillsammans.

Dottern har rest med kompisar till Malmö i dag och varit på ett ställe fullt med studsmattor. De klarade sig att ta sig fram och tillbaka även om de tog fel buss men de löste sina problem under färden. Bra!

Dag två är avklarad och jag är mycket piggare denna dag. Börjar få lite struktur inför nästa vecka.

Visst är det kul med snapchat? Dottern bombaderar mig med många roliga bilder under dagen och jag är inte sämre med att svara. Jag har en liten grupp vänner som jag skickar godnatt och godmorgonbilder till nästan varje dag och de flesta svarar så roligt! Jag vaknar glad av bilderna och varm i hjärtat av alla godnatt-hälsningar som jag får på kvällen.

Inga kommentarer: