lördag 17 september 2016

På jakt...


Åh det är en lugn och avslappnad dag idag. Vi går bara runt och njuter. Jag tänker inte städa eller något annat tråkigt. Jo jag matar tvättmaskinen då och då.

Idag var vi i lilla familjen på jakt efter innebandyskor till dottern. Det är en helt vetenskap. Inte för butikerna men för vår dotter. Det finns flera modeller i alla prisklasser men vår dotter tittar bara på vilken färg eller vilket mönster som finns och inget passar den unga damen. Så hon får ha sina för trånga skor ett tag till. Jag tittade på stövlar men de jag provade passade inte. Tyvärr har jag för stora vader.

Vi var på jakt efter annat också inne i stan men den jakten fortsätter. Det är kulturnatt som börjar redan på dagen i stan så det var massor med folk på stan i den fina septembersolen.

Mannen har kollat mycket på hockey på tv idag och jag vann en vinterklänning på Tradera för 38kr. 

Nu ikväll åt vi grillad fläskfilé med rotsaker i ugn och kantarellsås. Mums!

Inga kommentarer: