torsdag 8 september 2016

Någon timmar på stan

Jag börjar sent på torsdagar och slutar tidigt. Perfekt kombo! Idag åkte jag faktiskt hem direkt och kom på att det släpptes fribiljetter på bion idag. Jag körde inom stan. Jag kom 40 minuter för tidigt så jag gick en runda på stan. Något jag sällan gör och aldrig mitt i veckan mitt på blanka dagen. Lund bjöd på fantastisk sommar!

Jag strosade runt lite i saluhallen och bara tittade, åt lite lunch i solen och gick in i tehuset Java. Jag älskar den butiken! Jag handlar alltid mer än vad jag tänkt. Mannen önskade nytt te, men det blev jättedyrt men jättegott kaffe till oss också. I morgon ska jag på AW hemma hos en kollega så det blev en present till henne också.

När jag hade gjort mina ärenden gick jag in och hämtade ut 2 biobiljetter. Nu kan jag bjuda mannen på bio.

Idag är mannen på universitetet i Växjö och opponerar på uppsatser.

Inga kommentarer: